העניין הוא שלמרות
שהטרנד נולד במוחות של טינאייג'רים שחוו שברון לב, הוא דווקא כן עורר הזדהות אצל
המבוגרים. וכפי שאתם כבר מנחשים לבד, השברון שלהם היה מתוחכם יותר: היו שלא היססו
לציין על החולצות את שם האדם השנוא, למשל, הבוס לשעבר... J
טוב, אז אם אנחנו כבר בעניין להפוך את החולצה שלכם ללוח המודעות - אז, שלא תשכחו להוסיף גם מסרים אופטימיים J
טוב, אז אם אנחנו כבר בעניין להפוך את החולצה שלכם ללוח המודעות - אז, שלא תשכחו להוסיף גם מסרים אופטימיים J
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה