22/05/2018

"מדריך הטישרט הפולני"



"מדריך הטישרט הפולני"


טוב, זה ידוע שבמערב - גם באירופה, וגם באמריקה הצפונית - להוטים על קוד לבוש רשמי. כנראה שהטרנד הזה התחיל לחלחל גם ליבשות אחרות, שלא לדבר על ישראל עם הפרשיות של הלבוש הרשמי בכנסת... אבל, איך לשלב את הסגנון הרשמי עם המציאות היומיומית, במיוחד אם אתם גרים באקלים חם-חם-חם?

אז, מדור האופנה של תחנת הרדיו הדרום אפריקאית (www.ecr.co.za) יצא עם כמה טיפים לחובבי הז'אנר הרשמי שלא רוצים להתנתק מהמציאות. ובכן, 5 טיפים איך ללבוש טישרטים בצורה מגניבה שלא תהרוס לכם תדמית "מכופתרת" בעבודה:

תצלום מסך מתוך האתר של תחנת הרדיו הדרום אפריקאית ecr.co.za

1. דבר ראשון – בלייזר קיצי מגניב שייתן טאץ' קליל ורשמי כאחד.
2. שנית, תחבו את הטישרט לתוך חצאית צמודה או מכנסיים. אבל, אם ממש קשה לכם עם ה"לתחוב"– יאללה, אפשר להתפשר ולהוציא את טישרט מעל מכנסיים רשמיים.
3. תכשיטים עדינים ייתנו לטישרט מסגור הולם ומאופק. אבל, אל תנסו לשלב תכשיטים בצבעים צעקניים או מרשרשים שעושים הרבה רעש וצלצולים במסדרונות המשרד.
4. זכרו שהחלק התחתון תמיד מציל את המצב: אפשר לשלב טישרט עם מכנסיים, חצאית או אפילו שורטס, העיקר שיהיו רשמיים.
5. והטיפ האחרון, לצערנו, נועד רק למין הנשי: נעלי עקב – כן, כמה שזה נשמע לא בריא (!) – יצילו אתכן גם אם לבשתן את הטישרט הכי גראפי והכי מגניב שמצאתן בארון.

ולסיכום - הטישרטים מזמן הפכו לקלאסיקה מגניבה ושיקית (עם או בלי "המדריך הפולני"). גם אם תסטו מהכללים – שחררו וזכרו: בסופו של יום מה שקובע את הרושם – זאת האמת שלכם, ההרגשה שלכם של נוחות והביטוי האישי שלכם. על תתפשרו עליהם בשום מחיר!  

סטודיו גרפינס
טישרטים מעוצבים ומתנות מאוירות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה