25 אפריל, 2015

11 סיבות למה חכם יותר לקנות באינטרנט


11 סיבות למה חכם יותר לקנות באינטרנט

1.      משכנתא לוקחים רק פעם אחת. לא מספיק לך משכנתא משלך, רוצה לשלם גם משכנתא של בעל החנות? האינטרנט פוטר אותך מדמי השכירות של החנויות, כולל כל ההוצאות השוטפות עבור האחזקה היומיומית של המקום – מהתאורה ועד לשירותי השמירה והניקיון. כל זה לא קיים בחנות מקוונת שאחזקתה מסתכמת בדומיין בלבד. ואם הגעת לחנות מקצועית שמנוהלת ע''י בעל כישורים בתחום המדיה הדיגיטאלית – גם לא תרגיש את מחיר אחזקת האתר במוצרים.


תמונת אילוסטרציה: מרכז קניות. צלם: WikiImages מקור: http://all-free-download.com/

2.      חיסכון בהוצאות הנלוות שלך. לשרוף דלק, למצוא חניה, לפנות זמן לקניות, ולעשות עוד כמה קניות מיותרות על הדרך... לא עוד. נכנסת לחנות מקוונת, מצאת באופן ממוקד את מה שחיפשת, ועל הדרך גם השווית מחירים במקומות אחרים ברשת, וכל זה – מבלי לקום מהכיסא. אז, שלא יעבדו עליך – קנייה באינטרנט – זה משתלם!

3.      חוויית הקניה המושכלת. נמאס לך להרגיש פראייר שלוכדים אותו תוך כדי קדחת הקניות? לא עוד! חווית הקנייה בחנות המקוונת נותנת לך את כל הקלפים ביד: בלי פיתויים, דיילים ומוכרים, בלי מחירים לא מעודכנים או הפתעות בקופה. בנחת ורוגע, בלי לעמוד בדוחק של התור, מול הקטלוג המפורט של המוצרים, אתה בוחר את סל הקניות שלך. ובשונה מהחנות הפיזית, אתה גם יכול להתחרט בכל רגע נתון, וזאת לא בושה. אפשר לשנות את הסל או לבטל אותו כליל גם בקופה. ואפילו אחרי ביצוע התשלום!

4.      לא עוד למדיניות החזרת המוצרים באמצעות זיכויים! שילמת – קיבלת בחזרה את מלוא הסכום, הישר לחשבונך שממנו התבצעה העסקה. התשלום באמצעות PayPal מאפשר לך לקבל את כל הסכום בחזרה בכל רגע נתון. לא עוד לשעבוד, כי גם ממצרים יוצאים רק פעם אחת J

5.      החנות המקוונת מגיעה אליך עד הבית, ולא מחכים עד שיפותחו התשתיות בפריפריה. גר רחוק? אין דבר כזה בעידן האינטרנט. הכל נגיש ופשוט. נכנסת לאתר, והזמנת מוצרים כמו כל תושב בערי המרכז, ללא דיחוי. על הדמוקרטיה באינטרנט כבר שמעת? אז, אם יש לדמוקרטיה סיבה טובה להתגאות – זה בפירוש שוויון ההזדמנויות של הלקוחות בעידן האינטרנט.  

תמונת אילוסטרציה: מרכז קניות. צלם: Petr Kratochvil מקור: http://all-free-download.com/


6.      משלוח עד הבית. אפילו מדינות גדולות כמו ארה''ב מזמן עברו לשיטת הקנייה באמצעות המשלוח. אז, שאנחנו במדינה הקטנטונת שלנו לא נעבור? השילוח בדואר רשום לוקח בפועל עד כ-3 ימים, עם קבלת מספר המעקב שילווה את החבילה שלך עד הבית.

7.      מדיניות ההחזרה. לא אהבת את המוצר, תקבל החזר או החלפה (כפי שתחליט) בלי הצורך לנהל שיחה מעיקה עם המוכר או נציג שרות הלקוחות. 

8.      שעות הפעילות מותאמות אישית. אין צורך לחכות לשעות הפתיחה של החנות ולהילחץ משעות הסגירה. החנות זמינה 24 שעות ביממה, כולל בשעות הלילה. באפשרותך לבחור את הזמן שמתאים לך אישית לביצוע הקנייה.

9.      אין מילה כזאת "אזל המלאי". מחפש מתנה לפני החג, המוצר המבוקש אזל גם במחסן? אין דבר כזה באינטרנט. היתרון של החנות המקוונת הוא בגמישות: המלאי מנוהל באופן שוטף ומקוון מול הספקים, מבעוד מועד, ומה שהובטח - תמיד נמצא על "המדף המקוון".

10. מחפש מתנה למישהו? יום הולדת, חג או אירוע משפחתי משמח? חנות מקוונת תשלח את המתנה לכל כתובת שתמסור בהזמנה, ובר השמחה ייהנה מההפתעה.

11. בטיחות, בטיחות. אם החנות המקוונת שבחרת משתמשת לצורך העברת התשלומים ברשת הבינלאומית PayPal – פרטי החשבון שלך מוגנים בפני פריצה. כל שעליך לעשות – לבחור סיסמא בטוחה ולעקוב אחר ההוראות של הרשת PayPal שמנהלת את מערך הגנת הלקוחות שלה מסביב לעולם מדי יום, ובעקביות משדרגת את מדיניות האבטחה. וזה לא פחות בטוח מאשר להשאיר את פרטי האשראי אצל נציג השרות בטלפון... ;)


אז, שלא יעבדו עליך, צרכן מודע לצרכיו קונה באינטרנט :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה