רשת הקניות הסינית אליבאבא נכנסת לתחרות עם ענקיות השיווק
העולמי – אמזון ואי-ביי. איך היא תתמודד מולם?
יו''ר הרשת, ג'ק מא,
נתן תשובה מקורית: השיווק המערבי, הוא ציין, מבוסס על הפילוסופיה המערבית שמחפשת
מתחרים. לעומת זאת, השיווק הסיני ניזון מן הפילוסופיה המקומית – קונפוזיאניזם
ודאואיזם – שמחפשות הרמוניה בין האדם לטבע, בין האדם לאדם... (ראו מקור)
גם אתם לא הבנתם איך הרשת הולכת לכבוש את השיווק האינטרנטי המערבי? לא
להתייאש!.. עד שכל אחת מהן תגבש אסטרטגיה שיווקית משלה – כדאי לזכור שכאן, ממש
מעבר לפינה מחכים לכם חנויות מקוונות בישראל... J
ואנחנו נשמח לארח אתכם על דפי האתר שלנו, ולהציע מוצרים אטרקטיביים
במחירים נוחים! J
טישרטים מעוצבים של סטודיו גרפינס
להלן - סרטון הדרכה, איך לקנות בחנות מקוונת, בזריזות וביעילות.
קנייה מהנה!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה